دوره آموزش فشرده «امور اداری و مالی»

«اطلاعیه»

به اطلاع همکاران محترم رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه اعم از همکاران هیئت علمی و غیرهیئت علمی می­ رساند: دوره آموزش فشرده «امور اداری و مالی» توسـط دفتر طـرح و برنامه دانشـگاه، مطابق جدول پیوست در دو بخش پیش از تعطیلات دانشگاه از تاریخ 1401/04/28 لغایت 1401/05/11 و پس از تعطیلات دانشگاه از تاریخ 1401/06/06 لغایت 1401/06/17 برگزار می­ گردد. (زمان برگزاری کلاسهای این دوره خارج از ساعت اداری می­ باشد و مکان برگزاری کلاس­ها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.)

از آنجا که مطابق مصوبه هیئت رئیسه محترم دانشگاه مقرر است (در صورت تصویب ساختار اداره پردیسی دانشکده­ ها در هیئت امنای دانشگاه) معاونین مالی پردیس­ها از میان کارکنانی (هیئت علمی یا غیر هیئت علمی) انتخاب شوند که این دوره را با موفقیت در آزمون ‌پایانی و با حضور در کلیه جلسات کلاسهای دوره گذرانده باشند، از تمامی اعضای محترم هیئت علمی وکارکنان محترم علاقمند، بویژه معاونین اداری و مالی فعلی دانشکده­ ها، کارکنان معاونت مالی و اداری دفتر مرکزی یا دانشکده ­ها و سایر علاقمندان دعوت می­ شود در دوره مذکور شرکت نمایند. داوطلبین محترم می ­توانند درخواست خود را حداکثر تا روز یک­شنبه مورخ 1401/04/26 از طریق سامانه فراگستر به دفتر طرح و برنامه اعلام نمایند.
دوره صرفاٌ بصورت حضوری برگزار می ­شود و موفقیت در گذراندن دوره منوط به مشارکت فعال در کلیه جلسات و قبولی در آزمون نهایی می­ باشد. ضمناً به شرکت­ کنندگان در این دوره آموزشی گواهی شرکت در دوره ارائه می ­گردد، در صورت ثبت نام و عدم شرکت در کلاس هزینه دوره آموزشی از حقوق فرد کسر می ­شود.

تذکر مهم: بر اساس مصوبه هیئت محترم رئیسه دانشگاه، گذراندن این دوره جزو شرایط احراز پست معاونت اداری و مالی دانشکده­ ها (پردیس) و سایر پست­ های مدیریتی مرتبط با امور اداری و مالی در دانشگاه خواهد بود.

« ظرفیت دوره 40 نفر می باشد »

اسامی افراد واجدین شرایط جهت شرکت در دوره متعاقباٌ اعلام می گردد.

دوره فشرده امور مالی اداری

ردیف

عنوان کلاس

مدت(ساعت)

1

مدیریت مالی برای مدیران مالی

16

2

آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها

8

3

حسابداری بخش عمومی

16

4

آشنایی با کلیات و قوانین ومقررات اموال دولتی

4

5

آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به بازنشستگی کشوری

8

6

آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به تامین اجتماعی

4

7

آیین نامه استخدامی اعضاء غیر هیات علمی

4

8

آیین نامه استخدامی اعضاء هیات علمی

4

9

تهیه و تنظیم صورت های مالی بر اساس استانداردهای سازمان بازرسی و صورت های مالی نمونه

12
تعداد بازدید:
556
تاریخ:
1401/04/22
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
دانشگاه صنعتي خواجه نصير الدين طوسي
تهران، ميرداماد غربي، پلاك 470
تلفن: 88882991 كد پستي: 1969764499
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.